Emoce v rozhovoru

Práce s emocemi v rámci vedení rozhovoru, aneb obsahová a emoční složka komunikace

Proč se s ním nemůžu probůh dohodnout? Vždyť to říkám přeci jasně! Ten člověk mi prostě nechce rozumět…. Napadlo vás někdy něco takového nebo podobného? Pak jste se možná setkali se složkou komunikace, při které se nám opravdu nedaří se příliš domluvit, a to s její emoční částí.

Na tomto workshopu se budeme zabývat tím, jak rozpoznat dvě složky komunikace a to její emoční a obsahovou. Teorie je to zajímavá, ale hlavní je dle nás, jak to použít pro váš život, či komunikaci v něm. A proto dalšími tématy bude:

  • vliv emoční složky na komunikaci
  • práce s emocemi vlastními i s emocemi druhých a jejich využití k užitečné komunikaci
  • přijetí emocí a jejich normalizace jako komunikační nástroj
  • umění říci STOP

Workshop je veden interaktivní formou, tudíž nebudete jen sedět, naslouchat a zapisovat si, nýbrž se budete dle vlastní chuti moci zapojit a vyzkoušet si různá cvičení.

 

Když je moře klidné, může být kormidelníkem kdokoliv. Seneca Lucius Annaeus